duminică, 30 noiembrie 2008

La Multi Ani ROMÂNIA!

Va mai amintiti ce faceati anul trecut de 1 Decembrie...? Nici eu! Cert este ca un lucru totusi, mi-l amintesc - eram liber!
S-au schimbat cateva lucruri de anul trecut, azi am un blog, am un laptop, locuiesc in alta camera, la alt etaj....
In fine, ziua de azi mai are o insemnatate, pentru viitorul României - alegerile parlamentare. Chiar asa, ma gandesc, ce si-ar dori romanii de ziua lor? Un parlament mai bun, si inainte de toate oameni mai responsabili acolo sus; nu descurcareti - responsabili.
Am observat si pe sticla si pe afise, o droaie de candidati! Eh dovada ca in Romania, avem oameni dornici sa se implice in oranduire! Insa, o parte i-as caracteriza printr-un singur cuvant - descurcareti. Fara a implica in departejare, calitatile intelectuale sau morale, deoarece de multe ori acestea nu tin loc de simtire.
Dar la conducere nu avem nevoie de oameni descurcareti, ce isi `ceasala` deciziile dupa oferta din targ!
La conducere avem nevoie de oameni responsabili si atasati, pe care sa ne putem baza!

Asta doresc eu Romaniei de ziua ei: o clasa politica mai atasata si responsabila!
Stiu ca sunt putine sanse ca dorinta mea sa devina realitate, dar macar vreau si o spun cu voce tare!

Niciun comentariu:

 

Blogul s-a mutat la o noua adresa!

Vei fi redirectionat automat la noul domeniu. Daca nu vrei sa astepti mergi la http://adrian.silimon.eu/ si nu uita sa-ti actualizezi semnele de carte (bookmarks).