joi, 7 ianuarie 2010

Hello World!

Buna lume! Mi-am facut timp azi cateva minutele sa scriu si eu ceva pe blog. Nu prea am scris in ultima vreme, iar azi asteptand dupa doi dintre colegii mei - unul de munca celalalt de faculta - sa isi termine treaba am concluzionat: "Teoretic asta inseamna 1 ora de <<timp liber>>!" si uite-ma aici.

Daca tot am ajuns, mai anevoie asa, ma gandeam unde eram anul trecut pe vremea asta... parca prin Budapesta! Coincidenta e ca programul meu din acceasi perioada a anului trecut era la fel de incarcat... cred ca ceva ursitoare si-a pus gand rau.

Da sa nu ma lungesc la povesti, cele mai bune experiente de anul trecut au fost:
- vara la tara;
- campania si rezultatul alegerilor prezidentiale;
- mi-am facut prieteni peste ocean;
- am inceput sa utilizez linux;
- am citit 4 carti dintre care 2 romane;
- sit-ul de filme online SeriesCentral;

In rest am ramas cam acelas.

2 comentarii:

florinbuda spunea...

ioooii bulan ! tu ai tinut cu basescu ? :O

adrian 7 spunea...

cu "flacara violeta" :P

 

Blogul s-a mutat la o noua adresa!

Vei fi redirectionat automat la noul domeniu. Daca nu vrei sa astepti mergi la http://adrian.silimon.eu/ si nu uita sa-ti actualizezi semnele de carte (bookmarks).